august 2009

Dagens lt

Billy Talent - Rusted from the rainCool lt jeg kom over p radio her om dagen, og n vil den ikke ut av hodet. Nr det er sagt er det ikke den vrste sangen g og nynne til hele dagen da ;)Eller...

I dag snr det horisontalt

Skulle nesten tro det er noen som er lei seg p min siste dag i denne jobben snn som det hljer ned/p skr ute med noe slapslignende stuff. N ja, det m i sfall vre vrgudene, for jeg tror ikk...

1-rsjubileum og avskjed med gamlekken

I gr hadde jeg 1-rsdag her p Svalbard. 29. august i fjor landa jeg flyplassen i Longyearbyen og visste lite om hva jeg gikk til. N ett r etter sitter jeg her som et mye rikere menneske. Rike...

Morena og Nordenskildtoppen

I gr kveld etter jobb var jeg og Rickard virkelig flinke. Vi dro rett p tur i det fine vret. Og vi nyde oss ikke med en trimpost, men vi fikk hele to stk p samme tur! Vi tok frst posten i mor...

Dagens lt

La Roux - BulletproofHar blitt helt hekta p La Roux sinelektropop etter at alle utestedene her oppe spiltehennes lter forrige helg. Det er jo genial, lettspist musikk da! Liker egentlig "In ...

TGIF

S var det helg igjen.. i hvertfall om 5 t. Weather report: skyfri himmel og strlende sol! Jeg fikk raska med meg siste rest av ting og tang fra gamlekken i gr, s n er det bare vasken som str...

Varden p Gruve 7-fjellet

Jepp, som lovet skriver jeg om turen vr i gr.Den gikktil Varden p Gruve 7-fjellet og var utrolig fin.Det var nesten litt lenger enn forventa, men siden det fint gr an kjre opp til nordlyssta...

Varden p Platfjellet

Her om dagen, sndag for vre nyaktig, gikk jeg og Rickard den korte men bratte turen til Varden. Her var det en post p Topptrimmen. Planen var som tidligere nevnt fortsette over platet og o...

Litt til og fra

Foto: Rickard LarssonGood morning sunshine! Jepp, her har vi sol i dag ogs, nydelig ;) Ville egentlig bare meddele at det blir litt lite blogging n om dagen nr vi holder p flytte. Internett b...

Vrt nye krypinn

I den midterste sjboden holder jeg og Rickard p flytte inn. Dere kan tro det er fint her :)Bilderfra innsiden fr dere se etter hvert. Badet er helt klart min favoritt. Det er stort, har (selvs...

Ingen kjendis akkurat

MENdet var i hvertfall bilde av meg i VG sist sndag ;) Litt gammelt nytt n, men det m jo nevnes i bloggen. Artikkelen var fra strandryddingstoktet, s da skjnner dere hvorfor jeg s snasent kle...

Hva skjer framover?

Av og til kan det vrte riktig s fin utsikt fra vinduet mitt, snn som n i kveld. Dessverre har jeg dumme Blmyra i veien, men dere skjnner hva jeg mener. Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb i ...

Fuglefjella

For en nydelig sndag dette har vrt. Jeg og Rickard har vrt p trimposten p Fuglefjella. Vi kjrte helt p enden avveien til Bjrndalen og gikk derifra et godt stykke oppover dalen fr vi strevd...

My best friends girl

Glem The Hangover, se heller denne hysterisk morsomme komedien med Kate Hudson, Jason Biggs, Alec Baldwinog for meg ukjendte Dane Cook. Sistnevnte fikk meg til le sttt og stadig :))) Jeg og Rick...

Stem eller d

I dag har jeg gjort min borgerplikt og forhndstemt til rets stortingsvalg. Her oppe i nord m vi forhndsstemme, vi fr ikke stemme p selve valgdagen, men det gjr ikke noe. Det som teller er jo...

Ny bloggadresse

Jeg har ftt meg ny bloggadresse, s fra n av kan dere bruke www.heidigs.comfor komme til meg ;) Praktisk? I think, yes. Tuddelu.

Gruve 6

Jeg og Rickard starta p Topptrimmen 2009 (i regi av Svalbard Turn)i gr med kveldstur til Gruve 6. Langt er det ikke, ikke s veldig i hvertfall, men bratt er det! Vi gikk jo til og med feil sti o...

"The best sppel cruise ever!"

Jepp, det var overskriften i gjesteboka p Nordsyssel etter tidenes strandryddingstokt. Ikke nok med at vi har rydda nesten hele strandlinja p Reinsdyrflya, men vi satte ogs ny rekord med 155 big...

Tilbake i Arktis

I gr kom jeg tilbake til Svalbard etter ferien. Min gode venn Legacy sto trofast og venta p meg p flyplassen. Litt av en velkomst ja ;) Fikk et par timer p jobb fr jeg dro p Puben og spiste d...

Smfolk p besk

Siste dagen hjemme fr avreise tilbake til the island i natt, og jeg fikk besk av Solveig mi og lille Marius p formiddagen. Sov litt lenger enn planlagt i dag etter den smharde fjellkta i gr. ...

Fra Krvatn over Bjrskaret til Innerdalen

I gr hadde jeg og mamma en fantastisk dag med fottur fra Krvatn til Innerdalen over Bjrskaret. Dette er en tur som lett kommer p min topp 5 liste. Som jeg har sagt til noen av dere allerede si...